Wednesday, July 29, 2009

aSSalamualaikum wbt...


Alhamdulillah ...untuk segalanya...atas rasa suka dan duka...untuk sakit dan bahagia..aku terima andai ini ketentuan dari-Nya...semoga ada rahmat disebalik semua yang berlaku...kehidupan ini adalah satu rahmat yang tiada terhingga...


3 cinta di hati aku sihat sejahtera...begitu juga dengan isteri yang tercinta..MyFarina...aku bahagia melihat dia walaupun hanya melalui v-cam...
mencintai kamu penuh rasa sabar :)

Pagi tadi seawal jam 9.00 pagi aku sudah ke ofis...meninjau apa yang perlu dilakukan untuk hari ini...aku cukup suka menghirup bau segar ambi pur lemon di dalam ofis...sungguh menyenangkan...

On kan music...dengar lagu dari Imran Ajmain...hayati setiap lirik lagu..."selamat ulang tahun sayang "..

Minda aku teringat pada seseorang yang semakin menjauh dari aku...terlalu jauh..aku sendiri tak tahu dimana dia sekarang..namun aku mendoakan agar dia sentiasa diberkati Allah..dipermudahkan setiap perjalanan hidupnya...kesihatan yang baik..dan semoga dirinya bahagia selalu...

kehadirannya walaupun hanya untuk seketika namun tetap membawa sejuta makna...nilai persahabatan yang tidak akan padam walau dihujung nyawa...dan walau dimana dia berada aku mahu dia tahu dihati aku masih punya ruang buat dia...dan telinga ini masih setia untuk mendengar cerita dia..suka atau duka...





3 comments:

Anonymous said...

satu dalam sejuta..

semoga kekal begini..

Mencari Sinar Bahagia @ Tommy said...

Hello...

Apa khabar??
Lama x dgr cerita,bro...
Sihat ke...
How do I reach U again???
Dah lama kita x bersms...

pB said...

walau pun jauh , namun tetap akan dikenang